DIENSTEN

SCHERP IN STRATEGIE. ALTIJD IN VORM.

Voor onze klanten gaan we door het vuur. Of door de klei, of door vuistdikke rapporten: bij elk nieuw project en elke vraag kijken we welke dienst, of een combinatie van disciplines, daar het beste bij past.

WONINGMARKTONDERZOEK

We buigen ons over woningmarktvraagstukken. Denk hierbij aan de invulling van nieuwe woningbouwlocaties en over de keuze van de te bouwen woningen, maar ook over herbestemmings- en stadsvernieuwingsprojecten. En natuurlijk is Typisch22 ook de beste (sparring)partner voor advies over portefeuille en/of woningvoorraadstrategie.

We vertegenwoordigen de stem van de consument tot aan het volkshuisvestingsbeleid, waardoor niet alleen vraag en aanbod beter op elkaar zijn afgestemd, maar ook het risico bij (nieuwe) woningbouwinitiatieven goed in beeld worden gebracht. Gedreven door gevoel, gedragen door kennis… Typisch 22.

VERKOOPMANAGEMENT

Het in de markt zetten van een nieuwbouwproject vergt veel afstemming en voorbereiding. Typisch22 neemt alle zorgen uit handen en adviseert in iedere fase van het project over wat er gebouwd moet worden, voor welke doelgroep en welke verkoopprijzen haalbaar zijn.

Het is daarom de (niet geheel toevallig: ónze) kunst om ontwikkelaars goed te begeleiden in het gehele ontwikkelproces, van grasspriet tot en met de oplevering. Dit proces past ons als een handschoen. Flexibel inzetbaar, gedreven door resultaat… Typisch 22.

CIRCULARITEIT EN MEER…

Typisch22 wil graag bijdragen aan een positieve impact op de wereld. Omdat we veel in het voortraject van een nieuwbouwontwikkeling betrokken zijn, zien we veel kansen. Het zou gek zijn als we daar geen gebruik van maken.

Het vergt een grote omslag in de wijze waarop een project wordt ontwikkeld. Juist in de ontwerpfase moet je het verschil gaan maken. Wij denken graag mee in dit traject. Eigen(wijs) in advisering en aanpak… Typisch 22.

VRAGEN?

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen snel contact op.